ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ν. ΚΙΛΚΙΣ
Συνεργασία με την ομάδα σχολικής δράσης «Μπαίνω στα παπούτσια σου» του 1ου ΕΠΑΛ Κιλκίς

Την Δευτέρα 13 Μαΐου 2024, η ομάδα σχολικής δράσης «Μπαίνω στα παπούτσια σου» με υπεύθυνους καθηγητές την κα Τσώνη Μαρία και τον κο Μακρή Θωμά, επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Ατόμων με Αναπηρία Ν. Κιλκίς «ΒηματίΖΩ». Σκοπός της επίσκεψης αυτής, ήταν η δημιουργία ενός βίντεο στην νοηματική γλώσσα. Πηγή έμπνευσης για αυτή την πρωτοβουλία αποτέλεσε το τραγούδι που γράφτηκε από την κα Φωτεινή Μωραΐτου . Έτσι μαθητές και εκπαιδευτικοί του 1ου ΕΠΑΛ Κιλκίς μαζί με ωφελούμενους και προσωπικό του Συλλόγου απέδωσαν το τραγούδι στην νοηματική γλώσσα μαζί. Το αποτέλεσμα αυτής της υπέροχης συνεργασίας προβλήθηκε στην παρουσίαση για την ολοκλήρωση του σχολικού προγράμματος «Μπαίνω στα παπούτσια σου» που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Κιλκίς την Τρίτη 14 Μαΐου .

Η δραση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια δράσεων δικτύωσης και  κοινωνικής ένταξης της Πράξης «Συνεχιζόμενο Κέντρα Διημέρευσης και Ημερήσιας Φροντίδας Ατόμων με Αναπηρία (ΚΔΗΦ) Ν. Κιλκίς ¨ΒηματίΖΩ¨ του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κεντρική Μακεδονία 2021-2027», Άξονας Προτεραιότητας «Προώθηση της Κοινωνικής Συνοχής στην Κεντρική Μακεδονία – Παρέμβαση του EKT+» , με Κωδικό ΟΠΣ 6006933 στο Πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2021-2027» 

 

 

Συνεργασία με την ομάδα σχολικής δράσης «Μπαίνω στα παπούτσια σου» του 1ου ΕΠΑΛ Κιλκίς
Παρουσίαση τραγουδιού στην νοηματική γλώσσα
Παρουσίαση τραγουδιού στην νοηματική γλώσσα
προβολή βίντεο στην παρουσίαση για την ολοκλήρωση του σχολικού προγράμματος «Μπαίνω στα παπούτσια σου»



Οι χορηγοί μας

Επικοινωνία

  • ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ν. ΚΙΛΚΙΣ «βηματίΖΩ»
  • Γιαλαμίδη 3, Κιλκίς Τ.Κ. 61100
  • Τ. 23410 76549
  • F. 23410 752557
  • E. [email protected]

Υποστηρίξτε μας

support-us

Κάντε μια δωρεά

Newsletter

Βρείτε μας ακόμη

Vimatizo
Login-iconLogin
active³ 5.3 · IPS κατασκευή ιστοσελίδων · Όροι χρήσης